Tid för vänner

Den här helgen har jag njutit av god mat, snacks och att umgås med vänner. På fredagen gick vi bort till Annso och Markus för att äta tacos och se på film, mysigt som en fredagskväll ska vara. Lördag på dagen träffade jag Lina från klassen på stan för en fika och shoppingtur, vi båda hittade kläderna för julafton. Vi fikade på Lints bageri och jag njöt av den godaste saffranssemlan. Ville äta riktigt sakta så att den inte skulle ta slut (så borde vi behandla alla godsaker från och med nu)! Jag handlade mitt första röda klädesplagg också! På kvällen var vi hos Anton och Malin och spelade spel och drack vin samt en drink, vill träffa dem oftare.

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Lät som en bra helg du!

2013-11-18 @ 14:02:21
URL: http://becaaah.blogg.se
Postat av: Malin

Vill träffa er oftare!! Saknat er <3

2013-11-18 @ 17:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0