Nyår

Nu är de röda helgdagarna snart över och jag känner mig helt trött i kroppen av psykiska ansträngningar. Det har varit skönt att slippa stress och mycket saker att göra om dagarna. Nu fyller jag dem bara med det som jag väljer själv och vill göra. Idag fyllde min syster 21 år så vi med pojkvänner möttes upp på Coop för att handla mat till raklettgrillning. Det var roligt att plocka vad man ville av alla ingredienser och grilla. Kött, massa grönsaker och bröd till. Till efterrätt gjorde jag frukter i ugnen med riven vit choklad över som vi åt med glass bredvid. Imorgon ska vi på bio alla fyra och se "Catching fire". Ettan "Hunger games" är mycket bra och för att minnas allt som händer i den såg vi på den nu ikväll. Vad tycker ni om filmerna? Nu ska jag snart dricka lite te och ta en till penicillin tablett till, kanske blir en brödbit från maten också. Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Madelene

Snygg mask ;-)

2014-01-06 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0