Brödkastare

Igår tog jag och pojkvännen med oss det gamla brödet vi hade hemma för att mata ankorna här nere vid ån. Det var bara tre hungriga ankor som fick mycket bröd, så någon annan såg vi inte till även fast vi gick längs ån och tittade. Idag har jag än så länge städat, sorterat återvinningen samt pluggat till seminariet imorgon. Nu ska vi gå och handla inför kommande veckan och jag ska se till att köpa mycket frukt så jag kan göra smooties på mornarna, har en bra bok med massa recept i. Ikväll ska Annso och jag träna box på Friskis som ska bli riktigt roligt. En skön effektiv dag som gör humöret bra. Extra bra för att. - jag blev godkänt på hemtenta + opponeringen i skolan - jag har fått praktikplats i en förskoleklass - ikväll efter träningen ska jag ta ett avkopplande skumbad med bra musik i bakgrunden!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Låter som du haft en underbar dag! Kul att du fick praktik där du ville :D KRamar

2014-01-26 @ 17:23:55
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0