En dag för oss

Man kan aldrig hitta för få dagar att fira något på och idag har Basse och jag varit förlovade i två år. Ikväll ska vi därför gå ut och äta på The Champ i stan, där vi aldrig varit innan men menyn lät god. 
Innan dess är det en vanlig skoldag men bara till 12. Någon gång under eftermiddagen kommer Basses föräldrar på besök så jag har svingat ihop en chokladkaka. Jag ska försöka hinna plugga lite mellan allt också, måste repetera alla 100 begrepp tills dem sitter och det är inte det enklaste. Någon som ska baka något roligt i helgen? Kramar
Min fina älskling innan sin arbetsintervju. Det är underbart att vi hittade varandra <3
 

Kommentarer
Postat av: Basse

Du är underbar, Älskar dig!

2013-09-20 @ 09:54:49
Postat av: Rebeca

Gick intervjun bra sedan? Du berättade aldrig :P

Svar: Ja det gick bra så han sitter spänt och väntar på att de ska höra av sig om svar i början av den här veckan
Annika

2013-09-20 @ 19:19:44
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0