veckohandling på Maxi

Jag tänkte visa hur det kan se ut på våra veckohandlingar som oftast brukar bli av på söndagar:
Först planerar jag veckans mat och ser efter vad som behöver köpas. Annso är lite inne på halloween men ingen hatt fick följa med hem. Markus är på bra humör än så länge (vi har bara kommit in i början av affärens folkvimmel). Basse gick och köpte en bok till mig, den sista i min hundserie! Snäll pojkvän! Efter ett par veckor med den här handlingstraditionen har vi kommit in bra i handlingen och vet vart de mesta finns på hyllorna, efteråt växer spänningen... vem har kunnat handla billigast och... går maten in i bilen.. Efteråt pustar vi ut med en kaffe på mcdonalds.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0