En tur runt Rosenkällasjön

Jag blir snabbt uttråkad nu när det inte är så mycket kvar i skolan så istället försöker jag finna små saker som kan fylla upp min dag. Riktigt livsnjutning på hög nivå! Efter bokläsning i solen på balkongen blev vi hungriga och bestämde oss för att plocka fram grillen. Vårt lilla bord på balkongen räcker bra till Basse och mig. Efteråt tog vi en lång cykeltur runt Rosenkällasjön och Tinnerö. Ingen av oss ville sluta cykla runt där på grusvägar med potthål i medans solen gick ner. För er som inte vet om Linköpings vackra natur "på landet" än så visar jag gärna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Basse

bäää sa lammen! :D en liten plutt såg ut att vilja följa med hem!

2013-05-29 @ 10:23:14
Postat av: Rebeca

Ligger den där sjön i Linköping? :P Har aldrig sett i sånna fall.

Svar: Ja den ligger i linköping, men det är ingen badvänlig sjö, finns ingen stans att gå ner och så massa vass
Annika

2013-05-30 @ 10:22:09
URL: http://becaaah.blogg.se
Postat av: madelene

Ser lantligt och mysigt ut!

2013-06-01 @ 17:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0