Födelsedagsfirande nr 1

Förra veckan fyllde jag år och det blev inte bara ett firande utan tre, det här är första firandet på min dag. Jag hade praktik den här dagen och började klockan åtta. På morgonen kom Basse in med frukost på sängen och presenter, han hade även beställt ett soligt väder som uppskattades. Jag fick solsidan (tredje sesongen), 3kg hantlar, två vinflaskor och massa choklad. På eftermiddagen var det trevligt att komma hem till en uppdukad middag. En bra dag fixad av finaste pojkvän! På onsdag får vi fira igen eftersom vi har varit tillsammans i fyra år!

Kommentarer
Postat av: Basse

4 år går fort när man har roligt :) älskar dig!

Svar: älskar dig med! Mer och mer varje dag
Annika

2013-03-18 @ 12:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0