Kreativitet är smittsamt, för det vidare!

På senare tid har jag fört in lite enkla inredningsdetaljer i hemmet utan att lägga ner så mycket pengar. 
På min "idévägg" på kylskåpet har jag satt upp några söta fågelbilder som jag köpt på Ikea. De kommer komma till användning ev som presentkort. 
I ljuslådan har jag lagt i knappar istället för prydnadsstenar eller liknande. Det blir mer personligt!
Jag har också plockat in naturen i form av en pinne. Den ligger i fönsterbrädan men man kan också ställa den i en vas. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Du är alltid lika duktig. Önskar att jag kunde hitta någon kreativ inspiration till mitt hem :P

2013-07-08 @ 08:28:43
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0