Håll inte tillbaka dig själv, du är allt du har

Hej på er! När jag var på Ikea häromdagen fick jag med mig en del hem. Egentligen borde jag kanske inte slösa pengar på sommaren men det kändes bra att köpa något jag behövde och som jag har tittat på länge där. Jag har aldrig tidigare köpt sängkläder, har alltid fått i present och så men nu slog jag till på något jag tittat på länge. Det blev också en återvinningspåse som underlättar när man bär ut skräpet istället för en papperspåse som går sönder. Man kan även ta med den till stranden som väska. På Ikea blev det också lite ljus, diskborstar, ett täcke m.m. Basse och jag gick vidare till Rusta där vi köpte garn, lakan och en tidningslåda. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0