Det finns tusentals sjukdomar men bara en hälsa.

Så därför är det mycket solkräm som gäller på stranden! Basse och jag har åkt ner till stranden i Johannelund några gånger nu och den är väldigt bra. Det är ett stort plus att det endast tar 10 min för oss att cykla dit. En sallad är en bra lunch att ta med sig men sist fikade vi bara och hade med en tårtbit som jag bakat. Det som är negativt är att jag alltid förlorar på yatzy där.. Det finns även ett litet hus där man kan låna kupp, vollybollar eller pingis m.m. Idag är jag ensam hemma så jag ska fixa med lite blommor, gå promenad och ikväll träna yoga på friskis.

 glöm inte solkrämen ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Vad mysigt det ser ut :)

2013-07-10 @ 09:52:30
URL: http://annsofieclaussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0