Helgen hos familjen

Senast i Västervik när jag hälsade på familjen hann jag med mycket roligheter och några följde till och med hem. Jag kom dit med tåget på förmiddagen och mötte upp pappa och syster för att bli bjuden på lunch i simhallsrestaurangen. Dagen därpå gick mamma och jag dit igen men för att träningssimma i basängen. Dagen följde med god mat hos mormor och morfar där jag också stickade en del på mina benvärmare. Det jag fick med mig hem var en fin begagnad kökssoffa, eller den var inte fin.. Men nu är den med nytt tyg och ny färg på! 

Kommentarer
Postat av: madelene

Den var rätt fin innan, men med proffsig omklädning o målning blev den toppen!

2013-02-05 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0