Hemma hos mig

Här har ni lite bilder på hur det ser ut hemma hos mig från olika vinklar. I vardagsrummet finns det en liten kontorshörna där Basse har sin stationära dator och alla sina papper. I sovrummet ska jag hänga en stor tavla och jag har också sett ett överkast på Rusta som jag förälskat mig i. Får se om det blir något köp så småningom. Till vardagsrummet har jag önskat mig en snygg ryamatta när jag fyller år, har kollat ut en fin som skulle passa bra här. Alltid finns det saker man vill fixa till och förnya, jag har flera saker jag vill göra i varje rum. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad fint ni har det :)

Svar: tack så mycket!
Annika

2013-03-06 @ 15:07:52
URL: http://emeliesjohanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0