Förändring hemma hos mig

Nästan alltid är det något pyssel som pågår här och det är ganska skönt att hitta nya projekt när det första är avslutat. Det är alltid roligt att få nya tips och inspiration från diverse tidningar och att måla möbler är jag inne på nu. Bordet tvättade jag bara av med målartvätt innan det var dags för första lagret grundfärg (vit lackfärg) från Nordsjö. Två lager behövdes av den här färgen innan jag målade med den vanliga vita färgen över. Två lager blev bra till den med  men jag kan även tipsa om bra möbelfärg från Biltema som är billigare. 

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Hampus ska åka iväg och köpa sån där målartvätt till mig så snart ska jag börja måla våra stolar! Äntligen (: Du är så duktig och ger så mycket inspiration. Det är kul att läsa om dina projekt på din blogg. Kram

Svar: tack vad snäll du är! Ska bli riktigt kul att se förvandlingen med dina stolar. Det är roligt att måla
Annika

2013-02-05 @ 17:41:35
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0