Som bedövad

Nu är jag tillbaka hemma i Linköping igen. Jag har börjat packa upp julklapparna som jag lagt i sovrummet på en byrå men vill ta lite i taget, känns som att de räcker längre då. Hoppas att ni som läser har haft en bra jul och även får ett bra nyår. Igår möblerade vi om här hemma i vardagsrummet så att de nygamla möblerna och sakerna ska få plats. Jag menar då allt arvegods. Annso har de mesta stora möblerna hos sig för de passade så bra där och jag har inget utrymme för allt. Nu ska jag cykla iväg till mitt första träningspass på väldigt länge, är lite nervös för att bara gå in där men det ska nog gå bra. Här är bilder på lilla Sammy som blev 1/2 år på julafton. God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Jag saknar dig vännen! Hoppas vi ses snart. Du är så himla duktig som börjar med träningen igen. Hoppas ni haft en bra jul i västervik. Hampus och jag kommer hem på onsdag. Hoppas vi kan ses snart. Kramar

Svar: Saknar dig med! Vi kanske kan ses i slutet av veckan eller nästa vecka? Vill höra om hur du har haft det i jul i nyår. kram
Annika

2013-12-30 @ 20:26:32
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0