Fullt med katter i skåpet

Nu njuter jag fullt ut med sista sommarlovet och det gör jag genom att slappa, segla med familjen, umgås med syster, vänner och pojkvän, träna och pyssla. Porslinsfärgerna fick komma fram ur garderoben för ett tag sedan och då blev det katter som motiv. Skålarna köpte jag på Lagerhouse för 15 kr styck. Det är riktigt roligt att måla med färgerna som är så lätta att torka bort om något blir fel. Nu sitter färgen fast efter att jag bränt skålarna i ugnen men de tål bara handdisk (som inte är något problem här eftersom jag inte har någon diskmaskin). Ha det bra!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: madelene

Fina!

2013-08-06 @ 22:09:09
URL: http://huslig.enklare.nu/
Postat av: Rebeca

Javisst det är bara och komma hit och låna. Jag läser inte så mycket just nu. Stickar mest. Vilka fina skålar! Har du verkligen målat de själv?

Svar: Har köpt massa nya böcker jag också, vi får låna av varandra sedan. Yes jag har målat dem, riktigt roligt med färg från ica maxis barnavdelning haha
Annika

2013-08-07 @ 19:24:32
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0