Flytthjälp

Basse och jag har hjälpt Alexandra att flytta till sin nya lägenhet. Som tur var behövde vi inte bära så långt eftersom hon bara flyttade en bit bort i samma lägenhetshus, till en mindre lägenhet. Jag har inte fått sett resultatet än eftersom lägenheten ska målas om först av en firma, hon skulle också få en ny ugnslucka. 
 
Det är inte långt kvar tills skolan börjar igen, tydligen nästa vecka på tisdag! Det känns spännande och jag hoppas det går bra att läsa 150 %: Grundläggande färdigheter svenska/matte och idrott.
Imorgon och på torsdag ska jag jobba på en förskola där jag haft praktik, det ska bli roligt för nu var det ett bra tag sedan jag var där. 
Idag ska jag planera lite inför morgondagens samling på förskolan och beställa en hel del kurslitteratur till mina kurser i skolan. Det verkar tyvärr som att alla böcker kommer kosta ca 2000 kr.. Jag ska sluta tänka på det nu och åka till Rebeca istället och ta med min stickning. Ikväll blir det träning som vanligt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0