Träning

Träning är mitt stora intresse och det finns inte många känslor som är bättre än när man är nöjd med sig själv, vilket jag blir efter ett hårt träningspass. När man märker sakta hur kroppen förändras och kan klara mer! Du är bara ett träningspass ifrån ett bra humör. Det bästa är att ha ett mål och bli inspererad av något. Jag tycker att boken Bodylicious ger mig allt detta för att klara målet - en variation mellan träning, kost och att riktigt kunna njuta av livet utan att dra in på mat jag gillar. Varje styrketräningspass från boken är ungefär 20 min. Såhär såg min träningsvecka ut v. 14 (utan skolarbeten ivägen):
 
M- vila (kom just hem från mallis)
T- 30 min promenad *2 och styrketräning: rumpa/mage
O- 30 min promenad och styrka: ben, armar/axlar
T- styrka: rygg, bröst/mage
F- jympa på Friskis
L- 30 min promenad och 20 min styrketräning
S- vila

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Synd att vi inte tränar på samma gym! Hade varit toppen och ha dig som träningskompis. Vi får peppa varandra.

Svar: Ja, det är jätte synd! Vi får påminna varandra om att hålla sig borta från socker :)
Annika

2013-04-07 @ 18:55:19
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0