Shopping

För ett tag sedan åka Basse och jag till Ikea och Rusta för att titta på lite inredning till balkongen. Jag fick hem servetter, solcellslampor i olika färger, ljus, en bra form till både mat och bakning. Jag var också inne på apoteket och köpte  kosttillskottet Mitt val som är bra att ta om man sportar mycket. Man får ett tillskott av magnesium och vitaminerna C och E. Jag köpte också massa garn som jag ska sticka fler kuddfodral av i en ny vårigare färg. Sist men inte minst blev det en säck planteringsjord som fick följa med hem. Flera blommor har planterats om och nya frön har planterats. Det som har kommit upp är persilja, dill, krasse, salladsblomma och en annan blomma från Gran canaria. 
 

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Åh vad kul med planteringsjord och lite nytt garn. Jag var hemma i Tranås idag och glömde att be mamma om några stickor. Man kanske skulle åka ut till Rusta någon dag och köpa lite garn. Vill verkligen lära mig att sticka ett datorfodral. Tror du det finns beskrivningar på nätet? Kram!

Svar: Finns säkert beskrivningar på nätet! Annars kan jag skriva en åt dig :)
Annika

2013-04-15 @ 21:58:19
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0