Pysselkväll

För ett tag sedan hade jag pysselkväll med Malin! Om ni vill ha närmare beskrivningar på något så säg bara till så lägger jag upp det. Vi gjorde ljuslyktor av burkar som vi diskade ur och glittrade loss på. Jag limmade även dit ett virkat band på min burk. Jag skapade också bollar av bokpapper som hänger i sovrummet. På samma sätt som man kan göra pompoms. Med porslinsfärg målade jag på muggar som kan bli en bra födelsedagspresent till någon. Senare planterade jag även fröer som i maj ska få komma ut på balkongen. Jag började också sticka kuddfodral.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så fint det var med de där bollarna i fönstret, vart får ni alla ideer ifrån :D

Svar: Tack så mycket! Du kan alltid göra sådana och hänga som ett vindspel ovanför din bebis säng sedan :) Jag ser mycket ideer från bloggar, tidningar och från min egen fantasi.
Annika

2013-04-22 @ 13:25:16
URL: http://emeliesjohanssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0