Hemma i kalla Sverige

Veckan på mallis har varit solig och fin och vi har upplevt mycket! En dag åkte vi in till Palma (den större staden) och tittade i affärer samt åkte turistbussen. Även fast det var min fjärde gång på Mallorca så finns det alltid nya saker att uppleva och jag har mycket kvar som jag vill göra. Vi har spelat äventyrsgolf och fotat den fina parken med alla vattenfall, tunnlar, fiskar och fåglar. Tyvärr vann jag ingen av de tre rundorna men är glad ändå. Parken var uppdelad i tre minigolfbanor så vi spelade alla fast inte på samma dag.  Det var soligt väder med svala vindar.

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Hoppas du haft det bra!

2013-04-01 @ 11:15:08
URL: http://becaaah.blogg.se
Postat av: annsofie claussen

Låter som ni haft de jätte skönt! :) ska bli kul att få se lite mer bilder sen. Kramis

2013-04-01 @ 14:30:06
URL: http://memorablemoments.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0