Härliga dag

Idag skulle jag haft min lediga dag men som tur var ringde förskolan och behövde förstärkning! 9 - 16.30 fick jag jobba på en ny avdelning och tjäna lite pengar, det gick bra. När jag kom hem började jag att laga middag och hann vila en timme innan det var dags att cykla till träningen. Kvällens pass blev skivstång/intervall och jag är glad att jag åkte dit fast jag kände mig trött, det gäller att peppa sig själv och en tanke som funkar för mig är "vad skulle jag annars gjort om jag stannat hemma?" Troligtvis läst en bok, stickat eller tittat på tv.
Nästa gång solen kommer fram så ska jag fota lite på balkongen, ni måste få se hur fint vi har fixat till det inför sommaren. Snart dags för en balkonginvigning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0