Mat tips

Hej på er! Lite mat har jag hunnit att laga i den nya lägenheten mitt i allt stök. Idag blev stöket ännu värre eftersom målaren kom och ska hålla på nästan hela veckan med att måla och tapetsera. Jag har iaf valt fina tapeter! Frukost tipset blir lättyoghurt med vaniljsmak och i den har jag nötter och banan, riktigt gott och lagom att äta på morgonen. Till lunch blir det en salladsmix blandat med gurka, tomat, paprika, osttärningar, oliver och bacon i. Till middag äter vi kycklingfilé med rotfrukter i ugn, sallad och bearnessås. Det var en dags maträtter hos mig det:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Gott gott gott gott!!!

2012-09-25 @ 21:17:34
URL: http://cielrose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0