Två år utan dig har gått idag

den här veckan på året är alltid hemsk 
tänker på hur gammal du skulle ha varit
20 år den 31 dec i år
personer som jag går förbi liknar ibland dig i stora blå jeans, någon snygg svart märkes tröja och keps
många såg upp till dig, du vet
skulle spela coola om du var i närheten, jag lovar det var så, jag är ganska bra på att se människor
jag saknar dig så mycket!
det jag lärt mig är att livet är väldigt skört
jag tar vara på vänner och familj som stärker mig och berikar mitt liv
de som istället tar min energi och stärker min oro struntar jag i
jag ser naturen och solen på ett annat sätt, det var ju där vi lekte som små
att den här veckan är extra jobbig för mig går inte att komma ifrån
gråten finns nära inom mig och illamåendet över hur det kunnat bli såhär
jag kommer alltid att älska och sakna dig Markus
nu får vi leva i minnena

Kommentarer
Postat av: Malin

Så himla vackert skrivet vännen <3 Jag hoppas veckan går fort fort fort så att du slipper vara ledsen för ett tag och tänka på annat. Även om jag förstår att det alltid kommer ligga nära och vara jobbigt för alltid. Gör något extra roligt i helgen och ta hand om dig! Love you <3 Tusen kramar

2012-10-04 @ 07:28:38
URL: http://cielrose.blogg.se
Postat av: Annsofie

Jätte fint skrivet, men han lever föralltid kvar i våra minnen. Kram

2012-10-04 @ 10:59:00
URL: http://misssofie.spotlife.se
Postat av: Rebeca

Förstår nu att du känt dig trasig idag. Tänker på dig. Finns här om du behöver prata eller vad som helst. Vi ses på lördag. Hoppas festen kanske kan pigga upp dig lite granna. Många kramar

2012-10-04 @ 18:11:33
URL: http://becaaah.blogg.se
Postat av: madelene

Jättefint skrivet tycker jag med. Vi har många fina minnen av Markus, men det gäller att se framåt och samtidigt dra lärdom av det som hänt. Kram från en otillräcklig

2012-10-04 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0