sjuk idag

Får se hur det blir idag med träningen, känner mig tyvärr inte så pigg eftersom jag är lite förkyld och dessutom fått tillbaka urinverksinfektionen. Det kan ändras på tjugo minuter och gå över igen så man vet aldrig. Jag tror iallafall att  träning ungefär tre gånger i veckan är bäst då man kan ge allt när man väl är där. Förra veckan tränade jag: torsdag, fredag, lördag och söndag och där på söndagen gick det inget bra, all kraft var slut och kroppen var trög och gjorde ont av träningsverk redan när jag kom dit. Det beror självklart också på hur man varierar träningspassen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Adam

Hej Annika! Jag vet att jag skriver lite sent men träna inte ifall du mår dåligt! Det är en väldigt stor chans att du kommer att må ännu sämre dagen efter träning troligtvis på grund av att det är väldigt mycket med bakterier där. Jag har varit med om att en vanlig förkylning har blivit så otroligt mycket värre på grund av att man inte hade tålamod och gick till gymet ändå fast man mådde dåligt.

Så ta det lugnt tills du känner dig bättre så får du köra extra hårt när du är tillbaka ;).

Du har en jättefin blogg förresten! Jättefina landsbilder, vart tog du dem?

Jag hoppas att du mår bättre snart iaf :). Krya på dig och jag hoppas att vi ses snart i framtiden, Adam.

2012-10-19 @ 14:11:42
Postat av: Malin

Åh vad trist att du är sjuk! Krya på dig vännen <3

2012-10-19 @ 18:15:05
URL: http://cielrose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0