Kärlek

 
Hej på er! Idag som ni ser på bilden har jag haft lite förmycket fritid eftersom portfolion till skolan är inskickad för ett första utkast. Hjärtan och serpentiner bara för att det är så underbart att ha någon att dela allt med: promenaderna, kramar, matlagningen m.m. I helgen var vi på maxi och handlade kylen full med mat men vad hände för konstigt igår.. Vi köpte hem snabbmat och lovade oss att det inte ska hända igen, iaf den här veckan. Ingen hade någon lust att laga mat. Basse var trött av plugg hela dagen och jag hade råkat somna för att jag inte kände mig så bra av förkylningen. Idag ska det bli ordning och middag här med fläsk, potatis och löksås.
 
 

Kommentarer
Postat av: Basse

älskar dig min underbara! :)

2012-10-16 @ 16:44:53
Postat av: Rebeca

Söta ni är!

2012-10-16 @ 17:03:33
URL: http://becaaah.blogg.se
Postat av: Malin

Gulligt!

2012-10-16 @ 18:26:48
URL: http://cielrose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0