Tips på maträtter från veckan

Hej på er! I det här inlägget får ni lite tips på vardagsmat och ni får gärna kommentera vart ni hittar inspiration till er matlagning. Jag hittar alla möjliga recept från icas Buffé tidning och ibland från lappar i affären. Icas app är också bra. Muffins gjorde jag häromveckan som är sockerfria och glutenfria. Sötman kommer från jordgubbar och persikobitar som jag hade i. Köttfärsspett med klyftpotatis har vi också ätit från det grekiska köket. Jag gjorde också om den vanliga spagetti carbonara och tillsatte rivna morötter och en ärtor och majsblandning.

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Har du något tips på någon bra pyssel blogg? :) kram

Svar: Visst jag har mycket tips, craft and creativity är bra och skapar saker som man inte alltid behöver så mycket material till. Pysselbolaget är också en blogg som jag gillar och följer. Kram
Annika

2012-11-28 @ 10:01:52
URL: http://annsofieclaussen.blogg.se
Postat av: madelene

Vad kul att ni lagar så mycket god och ny mat! Fin bild med. Du är min idol!

2012-11-28 @ 22:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0