Spá kväll hemma

En dag förra veckan gjorde jag iordning en spá kväll till Basse och mig. Det är inte mycket som krävs förutom något gott att dricka och lite tända ljus. Jag fixade också iordning lite chokladdoppade jordgubbar. Mina är doppade med mörk choklad med apelsinsmak (den som redan fanns hemma). Först gjorde vi rent ansiktet med krämen från BIO. Steg två blev ansiktsmasken som hade chokladdoft och blir varm i ansiktet, den har jag nog köpt på ica maxi. Maskerna var på i badet medans håret tvättades. Efter badet behöver man smörja in huden med hudkräm och ansiktet med nattkrämen från BIO. 

Kommentarer
Postat av: Stella

Åh Spa <3 Så himla mysigt vill med ha badkar! :D

2012-11-30 @ 13:05:33
Postat av: Annsofie

Åh så mysigt med spa, vill med ha badkar. blir inte samma spa känsla annars ju :/

2012-12-01 @ 14:04:04
URL: http://annsofieclaussen.blogg.se/
Postat av: madelene

Vad mysigt!

2012-12-02 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0