Nu är det en ny helg

Nu är det en ny helg men bilderna är från förra i Västervik, jag fotar så mycket med nya kameran nu. Så fort man ska gå en promenad eller hitta på något annat kul så tar jag med den. Den här helgen kommer bli ganska lugn men  jag hittar säkert på saker så det blir full rulle ändå. Idag ska jag städa lite här och ikväll ska jag till Rebeca för filmkväll. Någon som sett Magic Mike? Hoppas på att den ska vara bra! Imorgon blir det en runda på stan för att kanske hitta någon julklapp eller varför inte en ny klänning till mig själv ;) Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Ska bli himla kul du!

2012-11-09 @ 15:50:16
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0