Underbara vänner

Igår hade vi som jobbar i samma grupp i skolan tjejkväll hemma hos Tina. Vi gjorde tacos, åt kladdkaka och pratade massor med tjejsnack. Alla blev nog halvt döva eftersom fem tjejers ljudvolym kan vara ganska hög, men så jäkla roligt vi hade. Det är tur att jag hamnat i en sådan bra grupp där alla även kan ha roligt på fritiden. Nu har alla fyra veckors praktik så vi ses inte på ett tag men efter sista veckan ska vi festa hemma hos Martina som jag längtar till. Idag blir det handling, träning och förbereda lektioner inför nästa veckas praktik kramar!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, Det är bara mitt andra år, så jag exprimenterar fortfarande. Men jo jag känner väl att det är lätt att köra "safe". Det gäller bara att anstränga sig på plats för att inte göra det som är lättast ;)

2012-05-06 @ 14:42:53
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Rebeca

Snygging! Åh vad kul vi hade det! Jag längtar också till Martinas fest! Kommer bli awesome.

2012-05-06 @ 17:29:37
URL: http://becaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0