Dollarstore

En av de roligaste affärerna som jag vet om är helt klart Dollarstore i Västervik. Man kommer alltid ut med något fynd och de två dagarna i staden var vi där tre gånger. Här är första delen av mina fynd: askar som passade jätte bra på min hylla i köket, (tre askar i en altså). akrylfärger, penslar och tavlor eftersom både Basse och jag bestämde oss för att bli konstnärer medans vi gick i affären. Kakljus köpte jag och en snygg duk till borden. Jag har fallit för den lantliga stilen och släpar med mig lite i taget in i lägenheten så inte Basse får en chock.

Kommentarer
Postat av: madelene

Vad fint det blev!

2012-07-20 @ 22:18:36
URL: http://nogg.se/mad66
Postat av: Emelie

Måste säga att det är väldigt kul att läsa dina inrednings inlägg, speciellt när du visar från ditt egna hem och saker du gjort och har köpt. Man får väldigt mycket inspiration :) Go annika ;)

Svar: Tack! Jag får lägga ut fler sånt då:) Du är välkommen att hälsa på när du känner för det. Jag har sista lektionen i skolan för terminen på onsdag. Åker till Annsos student om någon vecka
Annika

2013-06-02 @ 16:05:42
URL: http://emeliesjohanssons.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0