Trist veckodag

Dagarna sniglar sig just nu fram till helgen och jag sitter i mörkret och bloggar för att inte störa Basse som sover. Idag fortsätter mitt plugg inför tentan nästa onsdag och mycket litteratur ska läsas, just nu läser jag Hungerspelen som är ganska bra. Senare ska jag till skolan en sväng och gå på en föreläsning om poesi som inte är jätte lång iaf (bara två timmar). Ikväll blir det träning och jag ska köra aerobic och skivstång. Så ser min dag ut och jag hoppas den går snabbt så att det kan bli helg. På bilden är ett tavelverk med fruktiga bilder från Ikea. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Basse

nu fick jag inte sova mer :D

2012-01-13 @ 11:24:31
Postat av: Rebeca

Va fina! Hoppas man får komma hem till dig och se hur du bor någongång :D

2012-01-13 @ 19:30:46
URL: http://becaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0