Storstädning

Förra helgen blev det storstädning här. Jag brukar alltid bara ta lite i taget när jag städar eftersom jag inte orkar göra allt på en dag, men den här gången hjälptes vi åt. Basse började rensa ut varenda sak i garderoben och kasta hälften som vi inte behövde längre och gamla sladdar som det fanns två av osv. Jag rensade på hyllorna där inne och vek ihop mina linnen och lade i högar. Mina andra kläder hänger på galjar, även kortärmade tröjor i min egna lilla ordning, viktigt vart sakerna hänger haha. 17 klänningar kom jag fram till att jag hade.

Kommentarer
Postat av: Kristina - ingen vanlig dag

Så skönt att få rensa och göra fint i garderoben. Det behövs verkligen emellanåt!

2012-01-11 @ 20:16:52
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se/
Postat av: Basse

fan vad fint de blev! :D

2012-01-12 @ 07:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0