Shabbychick

Idag blir det lite inspiration från shabbychick som jag gillar och det är mycket vitt. Skulle vilja att mitt hem kunde se ut lite som dessa hem på bilderna men lite i taget försöker jag byta ut och fixa till. Lite nya textiler till badrummet har jag beställt från H&M home som ni får se när paketet kommit. Nötta saker tar jag även tillvara på och det hittas en del på secundhand. Igår köpte jag en vit kudde från röda korset som ni ska få se när jag tvättat den. Det ska synas att sakerna används. Jag faller altså för vitt, guld, silver och lite snirkliga bokstäver och koppar.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Tack för din fina kommentar :)



Shit vilka fina gamla dörrar som står lutade mot väggen :)

2012-01-09 @ 17:59:16
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0