Kudden

Här är kudden som jag köpte från Röda korset, den ska bara tvättas innan den får hoppa upp i soffan och mysa. Det är inte förens onsdag som jag börjar skolan så än så länge är jag ledig, däremot har jag en del skönlitterära ungdomsböcker att läsa som litteratur. Idag ska jag läsa Fotboll och kyssar av Mikael Thörnqvist. Jag ska även roa mig med att diska och baka lite. Ikväll ska älskling  följa med mig till träningen och köpa kort till gymmet medans jag ska gå på Skivstång och Aerobic. Jag får sälskap påvägen dit iaf :P

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Kudden är ju jätte fin!

Kul att basse ska börja träna, robert ska med göra det på actic med mig :) kram

2012-01-09 @ 21:14:04
URL: http://misssofie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0