H&M home

Nu har mina saker från H&M kommit: dushmatta, dushdraperi med volanger och två gäst handdukar. Så fint och jag är så nöjd, det behövdes nu av lite pengar som jag fick i julklapp till inredning. På onsdag har jag tenta så idag ska jag åka till skolan en sväng och plugga med dem i min grupp, innan tar jag en sväng till bibloteket och lämnar in lite böcker samt hämtar någon ny. Det är en litteratur tenta som jag är väldigt nervös inför, går inte så bra som det brukar att plugga in alla begrepp, årtal och analysmodeller. Ge mig gärna lite pluggtips kramar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fint det blev! :)

2012-01-16 @ 10:34:29
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: madelene

Vad fint det blev!

2012-01-16 @ 19:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0