Vaknar upp bland fågelkvitter

Hej på er! Vilket underbart väder att vakna upp med när solen lyser rakt in genom springorna i persijennen. När jag kollade på termometern så såg jag att det var minus tre grader, lite konstigt när solen lyser på. På dagens shema står först frukost och ett avsnitt med gossip girl (som laggar). Två timmars föreläsning, fyra timmars läsning av litteratur hemma. Jag ska även åka till pysselbutiken Med mera för att köpa saker till min nya drömfångare som jag tänkte göra. Dagen avslutas förmodligen med tacous till middag. Bilden är av vindruvor i ett glas skumpa.

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Riktigt coola bilder,ladda ner gossip girl istället så slipper du lagget :)

kramis

2012-02-28 @ 20:33:49
URL: http://misssofie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0