Lilla lördag

Idag eftersom det är mini lördag så köpte jag min godispåse idag istället för på lördag. Något måste jag belöna mig med i plugget. Veckans bakverk som jag delar med mig av här blir mazarinkakan på bilden som man skär i rutor. Glasyren ser lite brunare ut eftersom den inehåller lite kaffe förutom allt florsocker och det som sätter mazarinsmaken mest är bittermandeloljan som jag inte visste tidigare. Resten av dagen ska jag plugga bisatser, verbpartiklar och positionsshemat. Börjar få lite ont i halsen så mamma kanske har smittat mig över telefonen.

Kommentarer
Postat av: madelene

Nös jag på dig över telefonen? Jag är i alla fall frisk nu.

2012-02-08 @ 20:24:56
Postat av: Rebeca

Gud va du bakar! Fast du tränar ju hur mycket som helst så du kan ju äta (: Kram

2012-02-09 @ 21:21:31
URL: http://becaaah.blogg.se/
Postat av: Nicki

usch vad jag inte tyckte om det där satsschemat (positionssystemet) lycka till med pluggandet

2012-02-09 @ 21:35:06
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0