Nya mjukisbyxor

Sist jag var på stan hittade jag dessa mjukisar. Jätte sköna att lufsa omkring i hemma efter en lång dag på praktiken. Jag köpte dem på New yoker för ca 150 kr och det fanns en tröja till i samma stil. Tröjan hade ingen dragkedja och det vill jag gärna ha. Praktik perioden på förskolan slutar idag men jag är sjuk, missade lucian också som jag längtat till. Jag får gå dit någon dag nästa vecka istället så jag kan få mitt omdömme. Det var det jag hade kvar att genomföra. Nu ska jag titta lite på julkalendern här i från sängen, ha en bra helg !
 

Kommentarer
Postat av: Stella

Åh var de dom du köpte när vi var på stan? Måste nästan med köpa ett par de ser så himla sköna ut! :D

Svar: japp de var dem! Jätte sköna, alla borde ha ett par :)
Annika

2012-12-15 @ 22:21:56
URL: http://stellaseko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0