Bowling

Rebeca och hennes bror drog ihop ett gäng för lite bowling! Just det är alltid kul eftersom alla har olika erfarenheter av det. Någon säger "jag har spelat mycket bowling på sista tiden med min pojkvän" och någon annan " Det var i högstadiet som jag spelade sist". Jag själv spelar kanske en gång per år men skulle vilja att det blev oftare! Timmen som vi bokat med bowling, snacs och öl gick väldigt fort så efteråt gick vi bort till Steves café och hängde lite med fika. Man hinner inte prata med alla när man spelar eftersom vi var uppdelade på två banor. På fiket satt vi ända till 00.00 när det sedan stängde. Bra kväll och värd att blogga om!

Kommentarer
Postat av: Adam

Det var en superkul kväll! Jaq gör gärna om det eller nått liknande igen ^^.

Svar: jag med! Kul att dra ihop ett gäng
Annika

2012-12-17 @ 00:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0