Rospåsar

Hej! Nu har jag pysslat till det lite igen och den här gången har jag gjort rospåsar som doftar gott. Du behöver bara en kökshandduk i linne, något fint band exempelvis siden och torkade blommor. Jag köpte potpurré på Ikea och har i mina påsar. Om du plockar blommor själv så ska du låta den torka innan. Sy små påsar av kökshandduken, bara klipp den i så stora bitar du vill ha och sy ihop. Vänd ut och in med så inte stygnen syns. Fyll påsen med torkade blommor antingen rosor eller lavendel förslagsvis och knyt ett vackert band om. Ha påsen i garderoben eller på toan.

Kommentarer
Postat av: BELLZOR

sv: Åh tack så mycket, vad glad jag blir!! :)

2011-09-28 @ 21:35:05
URL: http://bellzors.blogg.se/
Postat av: Annsofie

vad fina dom blev :D

2011-09-29 @ 21:19:01
URL: http://misssofie.nu
Postat av: Madelene

Verkar kul med doftande pyssel!. Börjar bli dax att hälsa på..

2011-09-29 @ 23:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0