Pyssel

Jag är lite delad på mitten beroende på om jag ser fram emot vintern eller inte. Tycker inte om kyla förutom när det gäller att åka skidor för då åker jag gärna till fjällen och myser i någon toppstuga med varmchoklad. Jag ser även fram emot julpyssel och faktiskt så har jag redan börjat lite smått, när jag pysslat klart kan jag gärna ta en sista minuten och dra ifrån snön. Den här varianten av adventsljusstake är gjord av en metallbricka som pappa gjort, röda blockljus som är från lagerhouse (jag tycker just dem räcker så länge) och grönmossa som jag plockade i skogen.

Kommentarer
Postat av: Annsofie

blev ju riktigt fint! jag har inte hunnit fixa något med min än hehe.

kramis

2011-10-17 @ 19:47:25
URL: http://misssofie.nu
Postat av: Nicki

nej redan? Va alla göra adventsljusstakar, stressa mig bara ;)

2011-10-18 @ 22:40:22
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0