Matta

I lördags när jag gick en runda på stan med Malin hittade jag en liten söt trasmatta på åhlens för 75 kr. Lila som jag älskar och den passar bra in i vardagsrummet, jag gjorde misstaget att uppskatta väldigt fel hur stor mattan skulle vara. Den var bara en liten plutt när jag hade förväntat mig större men så kan det gå, lite komiskt! I helgen för övrigt har jag tagit det mest lugnt och i lördags kom Stella och Malin förbi på en spelkväll. Vi mumsade på kex, ost, popcorn och lite godis medans vi spelade monopol, hej knekt och sanning och konka. Ha nu en bra vecka på er!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Fin liten matta. Gillar lila

2011-10-05 @ 22:35:51
Postat av: Hannah - littlebridtoldme

Trasmattor är så fint och billigt om man hittar fina på second hand :)

2011-10-12 @ 13:19:27
URL: http://littlebirdtoldme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0