Inredning

Jag hittade en jätterolig inredningssida på nätet som jag fick tips om från en tidning som heter Tovas hem och trädgård. Jag tycker om den tidningen eftersom den är billig och jag får så många bra ideér som jag kan förverkliga hemma. Kolla på <www.inmyhouse.se> där den här stjärnan finns som är fin att hänga i fönstret för 39kr. Eller varför inte den här brödlådan för 600kr som är rosa. Problemet är bara att jag har så lite plats på bänken, jag skulle vilja ställa in micron i ett underskåp men vet inte hur jag kan dra sladden.. Vad tycker ni om klockan? Helt underbar!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Sluta med brödet så slipper du brödlåda o får mer plats ;-)

2011-10-23 @ 18:27:17
Postat av: Emelie

as snygg färg på brödlådan juh :D

2011-10-24 @ 17:49:13
URL: http://emeliej.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0