Inredningstips del:1

  1. Städa när det behövs istället för att trampa runt i stöket. Lite varje vecka exempelvis 30min kör jag med.
  2. Släng alla småsaker som inte behövs (även i garderoben), lämna det till secundhand butiker .
  3. Välj ut en plats för varje sak så blir det lättare att inte få det nerstökat, det ser också genomtänkt ut.
  4. När du använt något så lägg tillbaka det igen på rätt plats, då slipper man det ständiga jobbiga småplocket.
  5. Tomma ytor är mer lättstädat så ställ inte en prydnadssak på varje tom yta, det ger en skräpkänsla.

Kommentarer
Postat av: anna

sv: jag älskar verkligen hennes låt November, mest för att den betyder så mkt för mig. annars är favoriterna Bjurö Klubb, Step on you och Hide away. men hon har många bra!

2011-11-15 @ 18:46:43
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0