Härlig dag!

Så underbar dag idag, ledig och allt! Jag har verkligen kunnat göra allt som jag vill på en dag, lugnt och skönt som det ska vara. Jag var ledig idag men gick upp vid nio och började plugga (altså läsa en skönlitterär ugndomsbok) i sängen. Sedan åt jag två tuggor av min lunch som inte var så jätte god och uppvärmd sedan igår plus en del av Basses lunch. Jag gick en sväng på stan och handlade lite julklappar med Alexandra. Påvägen hem gick jag upp till Malin och drack kaffe. Dagen avslutades med asiatisk soppa, träning och ett glas rödvin i badkaret. Älskade onsdag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh! Det där med ett glas rödvin i badkaret! Lät inte alls dumt. Längtar till helgen. Trööööött. Det var fint att se dig idag! :) Hoppas vi hinner ses innan du drar i helgen :) Kramar

2011-11-09 @ 21:33:27
URL: http://cielrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0