Trädgårdsföreningen

Tur att man har en park nära att gå till när skuggan på balkången kommer krypandes. I helgen gick vi hit på dagen innan vi skulle äta på Hamlet. Man riktigt led när folk omkring tände grillarna och man var så hungrig men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. Min rätt blev riddarsnizel med potatisgratäng och ett glas röd vin och efter det en cupchino. Så bra dag! När vi kom in i parken först var det fullt av ballonger och förklaringen var barnens dag. Fullt med ungar och folk som uppträdde men vi hade gott om plats på vår lilla plätt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var riktigt mysigt! Måste göras om snart :) Fast då kanske picknick i parken?

2011-05-24 @ 09:04:15
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: HabibtyNina

Det ser mysigt ut!

Du frågade mig om jag trivdes som lärare men jag jobbar inte som lärare. Jag arbetar som koordinator på en gymnasieskola i Malmö. Dvs jag arbetar med administration som lön, ekonomi,studieplaber, betyg, CSN m.m. jag hjälper elever med det mesta och jag sitter i ledningsgruppen och är med och utvecklar vår skola och jag stormtrivs!

Hoppas du kommer att trivas med att jobba på skola!

Ha det så bra!

2011-05-24 @ 18:40:42
URL: http://habibtynina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0