Torsdag

Snart är det äntligen sommarlov! Tenta på måndag och sedan ska ett fördjupningsarbete in som min grupp håller på att skriva, 15 till 20 sidor måste det vara och vi skriver om hur lärarna får eleverna att bli motiverade i skolan. Ganska svårt ibland när man får idé torka men visst är det ett bra ämne. I början av Juli ska jag på bröllop och måste köpa något att ha på mig så snälla hjälp, vad kan man ha på sig på ett bröllop? Och hur kan man ha håret? Jag har googlat för vill ha någon fin frisyr men hittar ingen.. Börjar bli dags att leta på allvar snart.


Kommentarer
Postat av: ROXANNA - kamp efter cancern

tack så mkt. självlärd hehe :)



länka gärna min CANCER insamling



så får du självklart en TACK LÄNK tillbaka



kramar

2011-05-26 @ 17:22:04
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0