Inredning

Varför får man en sådan speciell känsla av att vilja göra om på våren, även extra energi till att hitta på nya saker.
Här är en super snygg ljusstake (om man nu kan kalla det så) som är från Georg Jensen glow som tillhör en av mina favorit saker just nu. Tända ljus funkar lika bra på sommaren som på vinterkvällar tycker jag och köper gärna fler.
Sedan dessa knivar som är från Spectrum. Det är en grön allkniv och den hittade jag på en rolig rabattsida för alla som är med i lärarförbundet. De har många märken och b.l.a Sagaform som också är jätte fint.

Kommentarer
Postat av: Emmas Artwork

sv: Tackar! Jag har en lite mer avancerad digitalkamera, Samsung WB5500. Finns bild på den i menyn.



Hugs! :)

2011-05-29 @ 21:50:36
URL: http://emmasartwork.blogg.se/
Postat av: tusse

Hej var gärna med i veckans blogg hos mig :)



Om du inte gillar reklam ber jag om ursäkt!

2011-05-29 @ 22:53:30
URL: http://tussex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0