Från hemmet

Lite har jag lagt till i min inredning och mycket inspiration finns hos er andra olika bloggare. Alla som jag hade på bloglovin har försvunnit för det hände något sist jag var inne.. Komentera gärna så att jag får tillbaka era bloggar!
Sist jag var i Västervik blev det lite shopping till hemmet på Karlssons, de har en liten avdelning nu med massa snyggt. Brickan kostade bara 30 kr har jag för mig om och passar perfekt att bära ut te på när vi ska sitta på balkången. Krukan för 99 kr och inehåller just nu persilja. På Jysk köpte jag också vita gardiner för 69kr för två.

Kommentarer
Postat av: Malin

Brickan var verkligen ursöt :)

2011-05-23 @ 15:59:05
URL: http://cielrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0