En eftermiddag i torpet

Hej på er och en snöig dag. Ni får allt bli bättre på att kommentera så jag får lite feedback på det jag skriver, vore roligt. Detta inlägg handlar om sist jag var i mormor och morfars sommarstuga när morfar fyllde år och vi jobbade och slet en hel del. Utemöbler ställdes upp och oljades in, träd fälldes och ved skapades och med en liten buske blev planterad på torpet. I pausen mellan jobbet blev det god mat och fika efteråt som vi verkligen gjorde oss förtjänt av. Bränd om axlarna och trötta, så avslutades dagen men roligt med lite arbete i solskenet efter påskhelgen.

Kommentarer
Postat av: jenny

tack så mycket:) nej jag har inte vart på någon konsert med lars w, men han kom in påscenen och sjöng en låt med håkan hellström när jag var på håkan-konserten i linköping tidigare i år.

2011-05-04 @ 09:29:20
URL: http://jennysdockhus.blogg.se/
Postat av: Emelie

heheh stackars ute möblerna nu i detta skit väder ^^

2011-05-04 @ 11:08:18
URL: http://emeliej.spotlife.se
Postat av: cecce

Åh...vilket underbart sommarställe! Ser härligt ut!

Tyvärr måste jag nog sälja mitt sommarparadis. Önskar så att jag kunde ha det kvar! Men som du vet...det är en hel del jobb med det också:-)



Kramar

2011-05-04 @ 19:24:18
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: basse

undra vem det var som högg alla träd :O hehe love you!

2011-05-04 @ 20:56:23
Postat av: Madelene

Det var en skön torpdag och ni jobbade som aldrig förr. Tror inte det kunde bli en bättre födelsedag för morfar.

2011-05-06 @ 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0